Grupa II – Biedronki

TEMATY KOMPLEKSOWE

NA MIESIĄC

STYCZEŃ

  • Nowy Rok!

  • Świat – jego fauna i flora. Antarktyda

  • Kochani Dziadkowie

  • Bal karnawałowy

  • Ferie to jest super sprawa,odpoczynek i zabawa 

     

    1. Temat tygodnia: Nowy Rok!
    Dziecko

    ·         Wykazuje spontaniczną aktywność ruchową (I, 5)

    ·         W prawidłowy sposób korzysta z zabawek i narzędzi (I, 6)

    ·         Rozstaje się z rodzicami bez lęku, ma świadomość, że rozstanie takie bywa dłuższe lub krótsze (II, 5)

    ·         Swobodnie wypowiada się na określony temat (III, 5)

    ·         Wykonuje prace plastyczne (IV, 6)

    2. Temat tygodnia: Świat – jego fauna i flora. Antarktyda
    Dziecko

    ·         Bierze udział w zabawach usprawniających narządy artykulacyjne (I, 5)

    ·         Obserwuje zmiany zachodzące w pogodzie (IV, 18)

    ·         Porównuje i opisuje rysunki, porównuje wielkości (IV, 2, 13)

    ·         Bierze udział w zabawie zorganizowanej, odczuwa przynależność do grupy (III, 2, 5)

    ·         Czyta obrazy, układa historyjkę obrazkową zgodnie z kolejnością (IV, 9)

    3. Temat tygodnia: Kochani Dziadkowie
    Dziecko

    ·         Używa chwytu pisarskiego (I, 7)

    ·         Rozwiązuje zagadki słowne (IV, 5)

    ·         Maluje farbami, używając kolorów charakterystycznych dla danej pory roku (IV, 1,8)

    ·         Swobodnie wypowiada się na określony temat (III, 5)

    ·         Bierze udział w zabawach z odtwarzaniem rytmu, śpiewa piosenki z repertuaru dziecięcego (IV, 7)

    4. Temat tygodnia: Bal karnawałowy
    Dziecko

    ·         Uczestniczy w zorganizowanych zajęciach ruchowych (I, 5)

    ·         Czeka cierpliwie na swoja kolej (II, 8)

    ·         Komunikuje się z dziećmi (III, 9)

    ·         Uczestniczy w zabawach pantomimicznych (IV, 1)

     

    5.

    Temat tygodnia: Ferie to jest super sprawa, odpoczynek i zabawa
    Dziecko:

    ·         Rysuje zgodnie z instrukcją nauczyciela (I 7)

    ·         Rozpoznaje nastrój kolegi, odczytuje emocje, przedstawia emocje(II 1,4)

    ·         Współdziała w zabawie, respektuje  zasady (III 2)

    ·         Bierze udział w zabawach ruchowych z muzyką  (IV, 7)